Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, oktober 22, 2006

Hjemme igjen....
Etter en helg i "dalum" sammen med mine søstre er jeg da altså hjemme igjen. Det var godt å se barn og mannemannen igjen!
Var et par turer innom farmor da jeg var der også, og det var koselig som alltid det.
Fikk sett hvordan stenen på graven til bestepappa har blitt også. Syns den var riktig fin jeg. Koselig at de har tatt med bildet av Gaustatoppen og hans signatur på den.
Var litt rart å se en ORDENTLIG grav liksom. Var jo et hvitt kors sist jeg var der.
Tror ikke at det har helt gått opp for meg enda at han faktisk er borte. Jeg ser jo at sengen ikke lenger er der og at mye av tingene hans liksom er "satt til side", men alikevel.
Hadde nok vært litt lettere om jeg hadde hatt muligheten til å ta en ordentlig farvel med han. Jeg fikk nemlig ikke deltatt i hans begravelsen i og med at jeg var høygravid og hadde litt problemer. Men tro meg.. skulle virkelig, virkelig ønsket at jeg hadde hatt muligheten.
Men, uansett... stenen var kjempefin!!
'\\!//'
( o o )
-----------(,,,)---(_)---(,,,)----------

Da jeg kom på fredagskvelden var jentene i full gang med "forberedelsene" *kremt, kremt* for kveldens morro.
For meg ble det bare å skifte og hive seg ned i sofaen for å ta igjen de tapte timene som bilturen hadde tatt meg.
Klarte nå ikke akkurat det, men stemningen var det jo ikke noe å klage på c'',)


*Kremt... kremt* Ikke helt god gjeng nei, men FOR noen søstre.. eller??







Jaja..Vi klarer å være litt seriøse også...









Uansett... turen gikk til Rallar'n og Vidar Busk.
Bandet til min søsters eks stod for oppvarmingen. De kaller seg Men In Black - A Tribute to Johnny Cash. Syns de var utrolig flinke, og virket nå som om folket rundt ble "varme nok" c'',)
Ja..til og med June Carter kom innom!

*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨**¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨*¨¨*

På lørdagen var jeg som sagt innom farmor en tur, og hilste på Oliver hjemme hos Mina.
Han var syk stakkars, men smilte litt til tante for det dac'',)

"Sko min fole,
sko min hest.
Hvilken tå
sitter aller best?
Er det den?
Eller den?
Eller den?
Eller DEN??
Neeeeii DEEEEEN tåa
sitter aller best!"

*¤*.¸¸.·´`·.¸¸..¸¸.·´`·.¸¸..¸¸.·´`·.¸¸.*¤*


Så med andre ord var det ganske rolig frem til kvelden kom... da var det på'n igjen!! Eller "På'an igjen....!" som vi fant ut at Eggum synger litt bedre enn det vi klarte på Singstar.


Fikk jo prøvd oss på litt forskjellig da, og jeg må si det gikk utrolig bra..

*'*'*'*'*
'*'*'*'*'
*'*'*
*


Takk og lov for at naboen over Liss skal selge..så der står det tomt!
Vel, etter denne helgen så hadde vel kanskje naboen rømt uansett... hehe!!

Men morro ble det!!

Syns dere var flinke jeg jenter!! c'',)

Vel ute på byen var det vann på min meny ettersom jeg skulle kjøre hjem igjen på søndagen, men fikk da servert øl på både bein og fot!
("Takk til deg som knuste det glasset!"*grrrr*)
Litt typisk at sånt skjer, men ikke noe morro med glassbiter oppi skoen!
"Æ Faaaali' det!"
Meen alt i alt en vellykket utetur sett bort i fra innpåslitne mannfolk, som aldri tar hintet om at jentene ved bordet overhodet ikke er interesserte. *Sukk!*

I god tradisjon fra fredagen bar det inn på Shell etter drosjetur hjem for en pølse før det bar rett hjem og under dyna! Litt sliten da ja, men verdt det c'',)

Uansett... takk for en super helg bertelurer!!!

Jeg digg, digg, digger dere!!*Sånn nesten i hvertfall!!!c'',) *

*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*

2 kommentarer:

  1. Heisnn Sveisann!Moro å lese om helgen vår! Du får sagt det. hihi Var kjempe gøy at du kom, like kos som alltid.Deilig å være litt barnefri og kunne gå ut sammen. ikke såååå ofte det akkurat!! savner deg allerede jeg Men håper ikke det blir lenge til neste gang, kanskje treffes vi i Oslo neste til helga...Me røast!
    klem Lillesøss, Mina

    SvarSlett
  2. Svar til Mina:

    Ja..veldig morro å få lov til å komme også c'',)Takker og bukker!!
    Vi ser om vi sees... !!
    Som du sier... Me røast..thihi!!
    (Skreiv jo dalum, så jeg ba om den der..hehe)
    Cath.

    SvarSlett