Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, oktober 14, 2006


En tur til Oslo!

Min gode venninne Katrine har endelig kommet tilbake til Norge... og det er så godt å tenke på syns jeg! Hun har nemlig bodd i noe som virker som 100 år i Nederland...og nå var det jaggu på tide at hun kom litt nærmere!
Fikk muligheten til å skviiiiiiise inn et lite "møte" med henne mens jeg var i Oslo.
Kjempe koselig å se henne igjen..som alltid!
Dennis digger henne jo..og det er jammen ikke rart! Var det 4 gaver han fikk nå eller? Hehe..neida! Eller joda... han fikk det, for han fyller 7 år nå 1 november, men er nok ikke derfor nei! Man kan bare ikke IKKE like henne liksom!!
God tvers igjennom... så vet du det!! c'',)





Så bar det til Alnabru for å kjøpe gulv til mammas nye kontor..
Lillebrors rom er nå nemlig blitt et fint kontor hvor mor kan sitte og kose seg!
(Fortvil ikke broder'n... sengen står der til deg enda!!hehe!)
Det ble litt sent på oss så Isabella og Dennis måtte legge seg før det ble noe gulv på rommet, så det så ut til at det kom til å bli en laaaang søndag!
Men jeg syns det gikk greit jeg...

Mamma var så flink atte... Det ble ordentlig bra!! Virkelig! Prøvde meg jo litt jeg også da, og tålmodige mor var snill nok til å ikke kommentere at det hadde gått myyye fortere om hun bare fikk være i fred..hehe!!
Var forhåpentlig ikke så ille, men fortere hadde det nok gått!
Mamma og jeg sammen om noe.... ja..det blir bare fnising og tullball....!! Morro!!

*.¸¸.·´¨`»(*)«´¨`·.¸¸.*¤**¤*.¸¸.·´¨`»(*)«´¨`·.¸¸.*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar