Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, oktober 03, 2006

Besøk hos Camilla:

Siden det er høstferie for Dennis på skolen og SFO så tok vi en tur til Camilla på formiddagen i dag. Dennis fikk svingt seg litt i taklampa med Sebastian, Isabella fikk hilst litt på Helmine og jeg fikk lekt litt med Camilla..hehe!!
Det ble disket opp med pannekaker, noe min kjære sønn ELSKER så skal si det gikk unna!


Hadde det ikke vært for ørene dems så hadde jaggu smilet gått rundt der de satt med blåbærsyltetøy og pannekaker i hele ansiktet.
Kraftig lunsj i dag.. og mer energi til gutta c'',)

Kino:

Så bar det til Ski kino sammen med Stian og Dennis for å se på "Biler".
Til nå har Dennis hatt dilla på alt som har med filmen å gjøre, på tross av at han ikke har sett den enda, så Stian tenkte at det var på tide å gjøre noe med saken c'',)
Og ganske riktig... filmen falt i smak!
Da jeg så hvor lang den egentlig var så var jeg litt redd for at pjokken skulle ha problemer med å sitte stille så lenge, men gikk veldig fint det.
Han lo rimelig godt noen ganger. Også er det godt å se at det går ann å ta han med på kino til en forandring. Han har nemlig vært kjempe redd tidligere.
Litt snålt da han stolt så bort på meg etter filmen og skrøt av at han ikke var redd denne gangen! Stakkars..ikke så greit!

Når det gjelder filmen så må jeg si at jeg syns den var morsom og søt. Du burde absolutt se den dersom du ikke har gjort det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar