Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, oktober 05, 2006

Besøk hos Ann-Kristin:

Fortsatt høstferie, noe som gjorde at Ann-Kristin hadde fri fra jobb.
Så Dennis, Isabella og jeg måtte jo plage den stakkars dama.. hehe!
Marit og hennes datter Emely (aner desverre ikke stavelsen... tilgi meg Marit!!)
Uansett.. det var veldig koselig å få hilse på bertene igjen.
Koste oss med gode kjeks og skravling (ja..dere vet.. hukjønn har det med å la skravla gå).


Dennis ble veldig fasinert av Vibekes kanin, så det var stas å få hilse på den.

Ja..når jeg først nevner dem så må det jo sies at taket på huset ble hevet noen meter når ungene ble varme i trøya!! Hehe!
Røykvarselen gikk til og med.... men såååå varme ble de vel ikke?!?! Eller??...hehe!!
Men det er jo koselig det da.. at selv om Dennis er "bare" seks år så fikk han være med de store jentene, stas, stas!!

Vibeke og Emely

Ann-Kristin og Isabella

Vibeke og Isabella.



Gårsdagens film:


Skuespillere: Jay Hernandez , Derek Richardson, Eythor Gudjonsson, Barbara Nedeljankova, Jan Vlasák, Jennifer Lim.
Grøsser

Skal jeg tipse noen om en film som er grotesk..så ja... her har du den!! Makaber er vel også et ord som kan brukes ja!
Nå er jo Quentin Tarantino kjent for spesielle filmer da!
Men syns igrunnen ikke filmen er så bra.
Det sies at dersom man liker Saw-filmene så liker man denne, men syns det er filmer som stiller i to forskjellige klasser.


Terningskast: 3 (ville igrunnen gitt 2, men såååå ille er det ikke)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar