Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, oktober 29, 2006

Gratulerer med dagen Aud!

Var en tur hos min svigermor for å feire hennes bursdag!
Der ble det liv med 4 unger... noen litt villere enn andre*kremt, kremt*, men ja.. der ble det liv!
Mathias har blitt stor gutt syns jeg (blir 10 mnd), krabber rundt på gulvet han nå!!
Blir rart når Isabella begynner med det!! Da er det slutt på freden sier jeg bare.
Så jo bare nå hvordan det var om å gjøre å fjerne alt som var.
Ja for Mathias.. han er en gutt som skal ha tak i alt som er c'',)
"Storebroren" hans (1 år eldre) Kim-Andrè utvikler seg rimelig greit han også! Snål gutt!
Det å få danse "Hoppe sa Gåsa" var jo stas da..
Dennis er også en som får veldig mye oppmerksomhet fra han..
Stas med storegutter!!
Litt fortvilet Dennis da Kim-Andrè kom og la seg oppå han...
Mathias gir Isabella noen tips om krabbing c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar