Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, oktober 20, 2006


Til Rjukan i dag.....


Driver og pakker litt her.. Må jo få med alt. Denne helgen skal jeg til mine søstre i Telemark. Det blir koselig.
Passer på å få med Singstar og litt vin i kofferten!
Blir rart med en heeel helg uten mine to små barn, og duttebassen min..
Men.. skal innrømme at det blir litt deilig også, selv om jeg kommer til å savne dem noe veldig!

Så jenter...hold dere fast oppi dalum' ...No kjæm æ!!

Satte meg ned forran tv'n for å spise frokost, og da går jo kanalene rundt til det kommer noe som er verdt å se på. Denne gangen endte det med Canal +, og en film som heter "The wool cap". Så ikke begynnelsen, men det var noe som fikk meg til å se allikevel. VEL... må jo si det da... at DEN filmen.. må jeg se hele senere. Fyttikatta.. satt her alene og tutet jeg!!! Så ja... uten å ha fått med meg starten, må jeg si at DET er en fin film. (Mamma... helt klart en film for deg!)

Skuespillere: William H. Macy, Don Rickles, Ned Beatty,Keke Palmer, Cherise Boothe, Julito McCullum, Catherine O'Hara

Drama, 2004

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar