Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, mars 24, 2010

Besøk av "svigersønn"!

Endelig kom dagen Isabella har ventet på sååå lenge. Kjæresten hennes Mats skulle komme på besøk. Og du vet.. kjærligheten er ganske så søt.. spesielt rett før en fyller 4 år. c'',)
De er så herlige! De hadde bestilt tomatsuppe med makaroni.. MASSE makaroni og pannekaker.. Så da måtte jeg til pers med pannekakesteking igjen... Føler det blir en stund til neste gang nå...hehe!
Det gikk kjempe bra. De lekte kjempe fint sammen, og det var ingen uenigheter eller krangling.
Har tatt noen bilder, men vil ikke sette inn så mange her av hensyn til Mats og hans foreldre. Er jo ikke alle som liker at det legges ut på nettet. Jeg har riktignok ikke spurt, men velger å ikke legge inn noen ansiktsbilder her. Det jeg derimot kan legge ut bilder av er utrolige kunstverk av modelleire...

Isabella var i allefall fornøyd da hun gikk i seng i går. Og det siste hun sa var at hun håpet at han hadde hatt det fint, og at han kunne komme igjen en annen gang! Ikke så greit å være snaaart 4 år og forelsket c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar