Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, mars 05, 2010

Bursdag
Mars er en travel måned når det gjelder bursdager, så jeg vil benytte anledningen til å gratulerer dagens 3 bursdags"barn" med dagen! Håper dere har hatt en fin feiring. Solen har skint her i dag i allefall så ser ut til at dere har oppført dere bra alle sammen! Hurra for Stine som runder år... igjen...ikke alle som har jubileum to år på rad c'',)
Håper jeg får tatt meg en tur på lørdagen. Gleder meg!


Kinemor.. Grattis! Lillesøster er ikke så liten lenger!
Dette blir et stort år for deg! Gleder meg til å bli tante (igjen).
Som sagt.. fra nå av kommer bursdagene til å blir dobbelt så morro!
Synd jeg ikke får sett deg i dag, men får gi deg en god klem neste gang vi sees.


Også har vi lille/store Oliver.. 4 år. Tiden flyr. Syns ikke det er lenge siden jeg holdt deg første gang på sykehuset. Ut og erobre verden! c'',) Håper du har fått kake og masse is i dag! c'',)

5 kommentarer:

  1. Sååå koselig med hilsen da! Nydelig bilde av gutten min! ( Må nok stjele... hihi)
    Håper alt er bra med dere Søss, og at vi kan sees snart! savner dere:(

    Stooor klem

    SvarSlett
  2. Hei, hei!!
    Tusen takk for hilsningen! Hadde en kjempe koselig feiring! Ble overrasket av Mina, Jonny, BS, Liss, Bjørn Helge og mamma og pappa. Så fikk jeg det jeg har ønsket meg stort også. Steroebenk! Så nå er det nesten bare en stil i stua! ;) En stoooor klem ventes til deg! Håper vi sees snart og at alt er vel med dere! Glad i deg bigsis! ;)

    SvarSlett
  3. Bare koselig det da jenter c'',)
    Grattis med stereobenk.. Må komme å se hvordan det har blitt! c'',)
    Sees snart snupper. Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk - på etterskudd ;) Men når er det bildet av meg tatt???

    SvarSlett
  5. Kan det være 29 års "dagen" din tro? I riktig gamle dager...hehe. Kan sende deg orginalen hvis du vil c'',)

    SvarSlett