Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, mars 14, 2010

Heisann..
Blitt noen dager siden siste innlegg, og jeg beklager det. Vært litt mye her. Også har min kjære mannemann vært syk og da blir hverdagen straks en annen. Må jo nyte det å ha han hjemme c'',) Ikke for det.. skulle sluppet å vært syk da stakkars. Men nå er formen bedre på hele gjengen igjen.. Solen skinner ute og kan i grunnen ikke klage syns jeg!
I går gikk vi en tur til svigers. Deilig påskevær, og drømmen om vår og sommer kom når vi så hvor mye snø som smelter bort. Skal bli deilig å bare kunne slenge på seg sko gitt.. jaja.. litt mer da, men du skjønner hva jeg mener!
Det var ordentlig deilig å trille en tur i går. Nå skal det sies at jeg ikke trillet så mye selv. Her er det nesten uenighet om hvem som skal trille. Så Isabella og Dennis byttet på c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar