Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, mars 15, 2010

En tur på jobben..

Idag har jeg vært en tur innom jobben. Blir nesten rarere og rarere for hver gang jeg er der. Veldig synd, for har bestandig følt meg veldig hjemme på kontoret mitt. Stortrives med de som er der, og jobben generelt. Nå er det jo innsparinger og omstillinger som står på dagsorden.. Har liksom gått fra "sånn har DE det DER", til "sånn har VI det HER". Kjenner at det sakte men sikkert blir en virkelighet for meg også. Spørsmålet om hvorvidt det vil være noe der for meg når jeg komme tilbake fra permisjonen eller ikke... Vel.. får si som kjerringa sa: "Den som lever får se... !" Huff!
Men uansett.. Det var kjempe koselig å se alle sammen igjen. Iallefall de som var der c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar