Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, mars 26, 2010

Lunsjbesøk av Stine

Stine "svingte innom" for lunsj i dag. Koselig at hun tok turen til hit c'',)
Selv om jeg er aldri så glad i mine små engler så er det litt greit å ha besøk når de er i barnehagen/skolen også. "Voksenmøte"..hehe! Jada.. Adrian var jo her da, men han teller ikke enda..hehe!
Neste gang så skal jeg ta meg en tur til Nordstrand. Lettere å kjøre en tur med lillemann nå. Har liksom vært litt "fast" her, men nå løsner det..hehe! Så hold dere fast. Plutserlig står vi på nettopp DIN dør...hehe!
Fikk ikke tatt noen bilder i dag, men.. får heller ta TO neste gang! c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar