Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, mars 09, 2010

Helgen!

Som jeg skrev i forrig innlegg så skulle jeg fortelle om helgen i dag.. Så da kjører vi:
Vel.. Spoler litt lengre tilbake,... begynner med torsdagen. Har skrevet om sykdom tidligere.. og det er virkelig ikke meningen å ta det opp igjen, men på torsdagen så var det Adrian sin tur å dra til legen. Han hadde vært tett i brystet noen dager, og hostet endel, så jeg ringte.
Huff.. redd det legekontoret bannlyser meg snart.. Husker ikke hva sykdommen heter, men de tror vel at jeg er en mor som gjør ungene syke for å få oppmerksomhet. Huff.. godt vi er der skjeldent ellers. Men uansett.. Legen trodde Adrian hadde fått en virusinfeksjon. Bronkiolitt, som er en variant av RS virus. Han var heldigvis ikke så dårlig som jeg hører mange andre er, men syns det var ille nok med pusten hans. Stakkars.. Det raspet og peip i brystet hans. Sov dårlig gjorde han også. Fikk resept på Efedrin for å lette brystet. Mens vi satt inne hos legen hostet jeg, og jaggu.. Bronkitt på meg.. så jeg fikk også med medisiner. Hun var vel redd jeg skulle ringe dagen etter for å få en time til meg selv..hehe! Mistenkte det i grunnen selv ettersom jeg har hatt bronkitt endel ganger før. En vet liksom hva en går til når en har vært der før for å si det sånn c'',)

Så.. tilbake til helgen.. Det så i grunnen ikke så lyst ut for oss med tanke på formen vi var i. Jeg var invitert i bursdagskalas til Stine, og planen var å benytte helgen hos mamma. Men da fredagen kom bestemte jeg meg for å ta med med Adrina innover. Han hadde blitt bedre og jeg måtte uansett kjøre Dennis til faren sin så joda... heiv med meg tøy og bleier inn til hovedstaden! Da vi kom til mamma så hadde hun ordnet istand rommet til Daniel (Han er jo som dere kanskje vet for tiden i Cape Town, så i mellomtiden "leies" rommet hans ut til hans niese og nevøer.. Plakatene på veggen er like hele broder'n ;-).. Hun hadde skrudd sammen den gamle sengen til Dennis og Isabella, og ordnet et riktig så fint gjeste-/barnebarnrom! Hun har tilogmed fått en gyngestol på plass.. Mormora si' det!

(Jada, mamma... tok bilde..hehe)

Hun fikk også "snekret sammen" en uro/babygym til Adrian i løpet av helgen. Noen små bamser fra IKEA, og noen kjøkkendingsebomser fra skuffen...og vips... En URO! Han har begynt å ta tak i ting så det var midt i blinken for han. Lå og koste seg masse!

Da lørdagen kom hadde Adrian og jeg blitt såpass mye bedre at jeg dro til Stine.
Rare greier.. å være uten unger.. lenge siden nå. Var ikke for "mer" enn 6 timer, med noen meldinger til mormor som var barnevakt, men følte meg litt naken. Rart det der! Men må innrømme at det var litt deilig også. Ble stille og rolig for min del, men var kjempe koselig å få dele feiringen med Stine og resten av gjengen! Tror Adrian og mormor koste seg også c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar