Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, mars 08, 2010

Ny uke... nye muligheter..
Burde vel egentlig begynt med å fortelle om helgen, men får ta det i morgen i steden.
Satt nemlig å gikk igjennom noen gamle bilder, og fant litt av hvert.. Men det jeg lot meg bite i var bilder av meg selv... Jaja..ego.hehe! Men som dere vet så har jeg alltid sliti med kiloene..
Det har aldri vært for lite av dem for å si det sånn! c'',)
Har den siste tiden hatt vanskeligheter med å se at jeg har klart å gå ned endel.. Rart med det..men blir liksom blind til slutt.. Også føler man seg som før..selv om man på mange måter ikke er den samme. Men uansett.. Sammenlignet to bilder av ansiktet (er ikke så veldig mange bilder av denna kroppen). Kiloforskjellen er 1 år, og ca 17 kilo. Nå skal det sies at det ikke er i fjeset de fleste kiloene har sittet, men syns jeg kan se forskjellen. Bildet til venstre er som sagt 1 år gammelt, mens det til høyre er tatt nå i helgen.Vel.. dersom jeg klarer å forandre kroppen til litt smalere utgave også så hadde det vært supert.
Vet jo at den er litt mindre..17 kilo må jo gjemme seg et sted.. men føler meg som sagt fortsatt som "hu' tykke"..
Men nå føler at jeg har fått et lite tupp i rompa her.. Har ikke akkurat hatt motivasjonen på topp i det siste. Ikke for det.. har vært det siste jeg har tenkt på oppi all sykdommen som er i hus om dagen, men... ja.. føler at jeg har lyst til å jobbe videre.. Og i hvertfall ikke stige oppover på vekten igjen!! Nei.. Nå skal 10 kilo av! Begynner "first thing tomorrow"...

2 kommentarer:

  1. Fantastisk flink du har vært! Så veldig godt at du var blitt myyyye tynnere i bursdagen min. Er det ikke deilig!

    SvarSlett
  2. Takk. Koselig å høre! c'',)
    Må bare fortsette nå... Har endel igjen..hehe!

    SvarSlett