Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, mars 01, 2010

Ny måned... ny layout!


Vel.. du som kjenner meg vet at jeg liker å gjøre om, ommøblere osv. Er jo litt på sin plass å endre litt på bloggen da! c'',)
Lærer jo litt etterhvert som en prøvekjører bloggen her også..hehe! Skal prøve å bli litt flinkere til å bruke etiketter også.. slik at man kan slå opp på feks Dennis, og finne innlegg med han osv. Går ikke tilbake i tid, så vil være de nyeste innleggene bare.
Er ikke noe flink på HTML-koder og alt sånt.. men prøver i allefall c'',) Ettersom jeg har byttet bakgrunnsfarge blir det litt rart med tanke på tidligere innlegg.. men pøtt, pøtt!
Er ikke helt hundre prosent fornøyd enda... men veien blir jo til mens vi går... gjør den ikke? Hehe! Kommer sterkere tilbake med oppdatering fra de siste dagene. Her har ungene vært syke og mor for opptatt til å skrive noe særlig.

Tjo Hei

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar