Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, mars 03, 2010

Invasjon av bakterier

Vel.. ikke fått helt noia her..hehe.. men våknet opp uten stemme i dag… Har selv begynt å hoste og føler meg ikke så sprek at det gjør noe. Etter hvert som jeg har snakket litt utover formiddagen i dag høres det ut som om jeg kunne jobbet på en eller annen Hotline! ”Hei du snakker med Samantha. Hva kan jeg gjøre for deg?” c’’,)
Håper at det er kroppen som er sliten bare. Har ikke tid til å bli syk nå! Har nok med ungene for å si det sånn. Har sagt at jeg gjerne skulle vært syk ISTEDENFOR dem, men ikke at hele røkla skulle bli det. Nå er jo Dennis og Stian foreløpig ganske friske.. Krysser fingrene for at det holder seg sånn. Fikk spørsmål forrige dagen om hvordan et går på Sykehuset Sollia (Her hvor vi bor).. og er jaggu ikke langt fra sannheten. For min egendel sliter jeg ekstra ved sykdom pga astma, og den fysiske formen begrenser seg veldig. Men ikke annet å gjøre enn å ta det som det kommer! Fins verre ting for å si det sånn. Er ikke hypokonder altså.. er bare så lei alt sammen. Men, men.. som sagt.. er sikkert bare det at jeg er sliten, og skulle jeg bli syk nå så er det ikke så veldig rart. Får ta litt hus i dag så kan jeg med god samvittighet legge meg på sofaen i kveld c’’,) Jupp, jupp! Det gjør jeg! Planen var å begi meg inn på rommet til Isabella og Dennis.. BOMBET.. er et ord som kan beskrive dem. Kan for så vidt være resten av huset også det altså, men inne hos frøkna er det oppklipte papirbiter, små plastikkposer med alt mulig dilldall og alt annet krimskrams hun finner i resten av leiligheten. Den jenta er en kronisk samler. Er det noe som er blitt borte så er det i grunnen bare å gå inn der og se. Er garantert der inne et sted. Når det gjelder Dennis så er han hyperallergisk mot å benytte seg av skittentøyskurven. Om det er nye Mount Everest han skal skape eller hva vites ikke, men en haug med klær er det i alle fall. Men.. eplet faller ikke så lang fra stammen heter det.. og er noe i det! Jeg er rotehue dilux, men jeg klarer å rydde igjen. Er jo så mye koseligere da!
Så jeg får benytte tiden mens lillemann sover.

Hei og hopp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar