Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, januar 20, 2010

Sonja på besøk


Hatt kjempe koselig besøk av Sonja i ettermiddag. Ordentlig koselig å se henne igjen.Mens hun var her var Isabella på besøk hos Mats. Første kjærestebesøk. Hun var så snål når jeg kom og hentet henne. Hadde kost seg ja.. Må invitere Mats på besøk hit en ettermiddag også. Hadde vært koselig. Er redd det blir mer "mor og barn" lek her, mens hjemme hos han hadde de lekt cowboy og Kaptein Sabeltann..hehe! Får håpe han overlever det.. ;-) Sonja var en engel og passet Adrian mens jeg dro og hentet henne. Første barnevakta ;-) Var riktig nok ikke lange stunden, men det var til stor hjelp for meg! Så takk snupp!
Og ikke minst takk for denne gang snuppa! Sjåast snart igjen c'',)
Kommer til Sweeeeden så kan vi spise og skravle litt til! c'',)
*******************************************
6 ukers kontroll
Da er vi hjemme igjen etter kontroll på helsestasjonen. Tenk.. Adrian er 6 uker allerede. Tiden flyr. Det er helt sikkert. Han var først inne hos helsesøster og deretter inne hos legen for sjekk.
Fikk skryt for ammingen da.. hmm.. må si jeg har holdt på å gi opp der noen ganger. På tross av at han ikke er mer enn 6 uker gammel. Har flasker og porsjonspakker med NAN i skapet.. Men still going strong! Det er jo så mange andre frøkner der ute som har klart det, så burde jo få det til jeg også. Var ikke så tålmodig med Dennis og Isabella.. men er jo noe som heter "Alle gode ting er 3".. er det ikke det da? ;-) Og en ting som er sikkert er at han ikke lider noen nød... Han er god og rund blitt.. Gått opp 5oo gr på 14 dager.. så ja.. dette blir en liten bolle..hehe!
Dagens vekt er 5,200 gram og lengden er 57,6 cm(ca lengde da de ikke strekker ordentlig ut).
Av klær så er det mer og mer strl. 62 som gjelder så pakker bort mindre størrelser litt etter litt.
Det er nesten litt vemodig.. lille babyen begynner å bli stor! Snart er det barnehage, skole og jobb..hehe! Får bare henge meg med på toget og nyte utviklingen i årene fremover. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar