Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, januar 14, 2010

På besøk hos Mona 13.01.10

Tok med meg Adrian på en liten utflukt i dag. Etter mange dager inne i kulden så er det godt å komme seg litt ut.. Litt annet enn veggene her hjemme eller på Rema 1000.
Rart å ikke se Mona hver dag, så det var godt å få dosen sin! Alltid like blid og strålende den dama... ja, for det er du snupp! Nåja.. ok.. så har jeg et par eksempler, men trenger jo ikke å ta dem her...hehe.. neida! ;-)
Uansett.. veldig hyggelig med lunsj og litt skravling...jupp, jupp!

Amalie og Fredrik kom hjem, og det tok ikke lange stunden før jeg hadde en trofast og stolt barnevakt. Amalie satt med Adrian på fanget ganske lenge, og ville vel helst at vi ikke skulle gå. Men nå er det allerede avtalt neste gang så skal nok få holde litt da også! c'',) Flink jente!

Fra stuevinduet fikk vi øye på en Hakkespett .. Litt morro for byjente som jeg er *kremt*..*host*..*hark*..VAR.. så har aldri sett det før. Bildet er tatt på ganske lang avstand så ble ikke så bra, men fikk klippet den ut slik at en får sett litt i allefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar