Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, januar 18, 2010


Ny uke.. nye muligheter!

Mandag i dag.. det er januar... ikke sååå lenge etter nyttårsaften og tanker på nyttårsforsett..
Så NÅ.. NÅ skal jeg i gang har jeg funnet ut. Gikk ned 13 kilo etter fødsel..ganske bra det..med tanke på at jeg utrolig nok kun gikk opp 2 kg.
Så da har jeg jo et bra utgangspunkt... Hele 11 kilo mindre enn FØR graviditeten..
Vekten har stått stille de siste ukene, men det har ikke matinntaket for å si det sånn. Med litt skjerpings nå.. mer bevegelse og mindre sukker.. Burde gå det!
Har satt meg første delmål på 10 kilo. Så får jeg ta det derfra.. ikke noe vits i å ta seg vann over hodet med en gang. Får gi meg selv et klistremerke når jeg har klart det..hehe! Blir som med belønningssystemet til ungene! Hmm.. burde unne meg en liten premie dersom jeg klarer de 10 kiloene da. Hva nå det skulle være! Finner nok på noe..hehe! Men tenkte at jeg skulle skrive om det her i hvertfall.. presset blir litt større da.. Ikke så mange som leser her, men jeg gjør jo det! Nei.. nå skal jeg vise at jeg har viljestyrke og motivasjonen på plass. Dette skal jeg klare.
Så i dag så er det 10 kilo til første målstrek... Får håpe det er 9 neste mandag!

Og heelt til slutt vil vi få slike resultater:

Før:

Etter:

Jeg har trua..hehe! Jaja..går jo ann å håpe at vekten vil vise mindre i hvertfall! c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar