Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, januar 25, 2010

Mandag igjen...
Ja, det er nå jeg skulle vært på vekten og dalt ned igjen som en fjær, men må innrømme at det ikke ble det store resultatet... 200 gr.. hmm. Men kan ikke forvente noe mer etter uken som har vært egentlig. I går lagde vi vafler blant annet. Og det gikk ned noen for å si det sånn.. ikke bra! Spiste en melkesjokolade i helgen også.. Så har med andre ord ikke vært like flink som planen tilsa at jeg skulle være... men har i det minste ikke gått opp da! Kjenner at jeg er skuffet over meg selv.. Ikke noe deilig følelse for å si det sånn..
Da er det vel bare å skjerpe seg.. så skal vi se at det blir resultater neste mandag igjen. Har prøve syklet litt på sykkelen som står i stua, og kjenner det ikke magen lenger så da er det bare å prøve så smått å trimme litt på den.Er jo ganske gunstig da.. sykle litt mens en ser litt på tv eller noe. Er bare å trene opp kondisen og utholdenheten igjen. Ble ikke så mye aktivitet i svangerskapet så formen trenger et tupp i ..ja... "rompa"! Nå som det er mildere ute også så er det jo bare å trille masse turer også.. så det skal ikke være helt håpløst. Nei.. neste mandag.. da skal jeg kunne skrive opp minst én kilo i minus.
Ned: 0,2 kg
Gjenstår: 9.8 kg (sukk)
Totalt: - 14,2 kg

Mens jeg snakker om kilo og alt det der.. så må jeg jo nevne at jeg rotet frem noen gamle klær rett før helgen.. og der fant jeg bukser og gensere som jeg ikke har kunnet bruke på en stund. Blandt annet en bukse som jeg slanket meg inn i for en stund siden.. (Noen som sa jojo-slanking? ), og vet du hva? Den passet jaggu.. LITT trang, men skal ikke mange kiloene til før den kan brukes! Morro! Fant iallefall noen som jeg KAN bruke så nå er alle mammabukser og vide joggebukser jeg har gjemt meg i pakket bort. Nei.. full skjerpings! Jupp, jupp!

1 kommentar:

  1. Britt Helen26 januar, 2010

    Jeg synes du er flink! Det går jo rette veien da.. :) Bare si fra om du vil trille sammen med oss en dag. Men nå har det jo plutselig blitt kaldt igjen :(

    SvarSlett