Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, januar 27, 2010

Omgangssyke

Huff, stakkars lita.. Isabella begynte å kaste opp i går kveld. Hun klagde på at hun hadde vondt i magen før hun la seg. Var redd for at det kunne være omgangssyke ettersom det er noe som går nå. Og ganske riktig.. ikke lenge etterpå satte hun ut et hyyl inne på rommet og kastet opp i hele sengen. Huff.. ganske fortvilende når en kommer inn og hun sitter i en dam av oppkast og hyler. Ikke akkurat da en kaster seg oppi sengen sammen med henne for å trøste. Fikk henne på badet for spyling og skiftet på sengen. Koste litt på stua før hun la seg igjen. Og jaggu... Etter 10 min. kom hun løpende med et hyl.. og kastet opp på kjøkkengulvet. Har gått greit i natt, men ser at hun er langt fra i god form. Hun sitter ved siden av meg, slapp og sliten med tung pust. Spørs om ikke det kommer feber her etterhvert.. Disse symtomene virker kjente! Drøyer frokosten til etter vi har fått Dennis på skolen. Håper hun klarer å beholde den! Huff.. nei.. Ikke noe morro når ungene er syke det er helt sikkert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar