Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, januar 30, 2010

Leker meg på nettet!
Må innrømme at jeg har blitt litt trukket med av alt som fins av dupleditter og fjomseknotter som er mulig på få til på en blogg. Gått meg vill i mange sider for å si det sånn.. men er nå litt morro også.. er jo en ukjent verden.. Så her har jeg klippet, limt, teipet og snekret sammen.. Holder i det minste på.. Ender vel opp som et cirkus av lopper som ikke henger sammen. Blir fort litt kaos for å si det sånn. Men er da lov til å leke litt.. finner vel ut av det til slutt!
Kommet over mye rart for å si det sånn.. ting som: Eller..utrolig nok.. en animert utgave av meg.. litt mer pyntet kanskje.. må jo være ærlig på det her jeg ligger i sengen natt til søndag...men ellers veldig like! Nei.. du får bite tenna sammen... går nok lei etterhvert..hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar