Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, januar 14, 2010

Besøk av Britt Helen og snuppene!
Etter gudene vet hvor mange avtaler vi har gjort så fikk vi det endelig til.
Britt Helen, Eline og Oliva kom på besøk c'',)
Skal si jentene har vokst.. men like blide da.. det er en ting som er sikkert! Snakket om at det ikke virker så lenge siden hun ringte meg etter ultralyden med beskjed om at det var to små hjerter som slo inni magen.. og nå er de jaggu blitt over 6 mnd allerede.
Ikke alltid like lett å se forskjellen da, men klarte det etter et par forsøk ;-) Blir verre igjen neste gang..hehe!
Må liksom se de sammen for å klare å skille dem!
Setter inn noen bilder så skjønner du hva jeg mener med at snuppene er til å spise opp ;-)

2 kommentarer:

  1. Britt Helen16 januar, 2010

    Koselig var det! Vi fikk endelig se lille Andrian som ikke var så liten som man skulle tro.. Og vi fikk trent oss på å smile til fotografbesøket dagen etter :)

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig! c'',)
    De er så herlige! Må gjenta det igjen snart! Trille oss en tur eller noe.

    SvarSlett