Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, januar 25, 2010

Tidsfordriv om nettene!

Vel.. Adrian er ikke akkurat av typen som sovner før kl 21 om kvelden og sover 4 timer for så å spise.. og sove 4 timer til. De siste nettene har han ikke sovnet før rundt kl. 02.00 på natten, og da må moder'n ha noe å gjøre mens resten av huset sover. Så her har jeg i det siste sett på de to første sesongene av House.

Må si at jeg har vært fasinert av den grinete legen etter å ha sett en og annen episode på tv, men ikke fulgt så veldig med akkurat. Har jo alltid likt historier fra sykehus, gåter som skal løses osv, men syns han har vært en vemmelig type til tider. Men nå som jeg har sett endel, og blitt "kjent" med personene som er der, så må jeg si at det er synd jeg ikke har sesong nr 3.
Og ikke bare det, House er jo faktisk ikke så ille når det kommer til stykke..eller jo.. han er jo forsåvidt det, men det viser seg at han er litt myk på innsiden alikevel.. laaaangt inni der ett sted. c'',)
Vel, nå som jeg ikke har noe å se på under amming og babygurgling prøvde jeg å se på One Tree Hill i går. Jeg lånte noen sesonger av Marianne for MINST hundre år siden. (Må minst være det, Marianne...Savner du den?*kremt*!) Men jeg må si.. jeg kommer liksom ikke i gang.. Eller.. blir liksom ikke så fenget av det. Mulig det er meg altså, men tenkte at jeg skulle gi det noen episoder før jeg kasserer den som nattunderholdning.
Jeg er da ikke såå gammel at jeg ikke kan se på en High-school serie? Eller? Jeg vet jo at de blir voksne etterhvert... men burde jo få med meg fra begynnelsen... Jaja.. det er i allefall underholdende å se på. Også er det jo greit at det ikke er såå spennende at jeg ikke kan slå av når Adrian har sovnet. Mor må jo lades opp også.. ikke bare han! c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar