Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, januar 31, 2010


Tenk.. han har blitt 8 uker alt, og det er ikke mange dagene til vi kan si at han er 2 mnd. Tiden flyr. Syns det har gått greit frem til nå egentlig. Selv om jeg savner "alenetid" på kvelden så syns jeg at han er en utrolig snill gutt. Riktig nok krevd sitt av det han kan få tak i av mat, men bedre det enn å ikke spise noe som helst. Føler i grunnen at puppestyret begynner å roe seg litt, og jeg håper det fortsetter sånn. Tidligere satt jeg jo å ammet flere timer i strekk på kvelden. Følte at han ikke ble helt mett på en måte, men han er rolig i lengre perioder nå, så vi sier at det stabiliserer seg. Ja, vi sier det! c'',) Og enda mer morro er det at han smiler mer og mer nå. Får liksom litt kontakt med han, og det er gøy! Ikke vært så lett å ta bilde av det ettersom han går over til en letter "sjokktilstand" når blitsen begynner å blinke. Fikk tatt et "nestensmil" med mobilen min i dag så skal se om jeg ikke klarer å legge inn det her i morgen!
Så får vi satse på at vi klarer å ta bilde av dollargliset en annen gang.

Når det gjelder hans kjære søsken så syns jeg at det går bra. Ikke sååå mye sjalusi egentlig, men ser det noen ganger. Isabella trumfer igjennom noen ganger. Spesielt hvis vi har besøk ol. men hadde nesten trudd det skulle blitt verre. Stian og jeg gjøre hva vi vil med han uten at hun bryr seg, men dersom noen andre holder han litt lenge så kan hun godt si noe som "Kanskje Adrian er sliten? Skal han ligge i vuggen sin kanskje? Kanskje mamma skal holde han litt?"
Men det er ikke så ofte at det gjør noe! Syns hun er flink jeg. Hun er heller litt overbeskyttende ovenfor han. Så fort han klynker så løper hun bort til han. Så her er det ikke foreldrene som skjemmer bort.. det er søstra..hehe!
Når det gjelder Dennis er han en utrolig flink storebror. Han ordner og styrer så lenge søsteren lar han slippe til. Hun tar som sagt litt stor plass rundt Adrian noen ganger, og da er det ikke så lett for han å få gjort noe.
Begynner å merke at han er litt større enn henne også. Begynner å bli litt smålei henne noen ganger. Om det er fordi hun kan sutre litt mye, eller om det er pga Adrian vet jeg ikke helt, men er nok en god blanding der. Skal være glad for at de kommer godt i overens stort sett, men merker at søskenkjærligheten testes oftere enn vanlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar