Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, mai 12, 2010

17 mai.. på lat!

Ja.. ikke så greit for en på 4 år å skjønne at selv om man går i 17ende mai tog på 12 mai så er det ikke riktig Norges bursdag enda! "Men vi kan jo late som!?!" ;-) Så som du sikkert skjønner gikk snuppa i tog med barnehagen i dag. Alltid likt koselig å se syns jeg. Fikk desverre ikke mulighet pga jobben i fjor, men denne gangen så fikk jeg det med meg. Herlig da.. noen av ungene hyylgriner, mens andre er strålende fornøyde med flagg som viftes iherdig med, subbes i bakken, draaaas etter seg, eller tygges litt forsiktig på!  Og langst veien står stolte foreldre, tanter, onkler og besteforeldre for å knipse bilder av det hele! Og ja..jeg er en av dem ;-)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar