Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, mai 18, 2010

Jeg har blitt tante c'',)

Gått og trippet i dag... Tittet på klokken og ventet på telefon... For i dag, 18 mai ble jeg tante for 3dje gang! Eller.. jeg har jo to herlige gutter som Stian er onkel til.. noe som gjør meg til "tante" på den siden også. Og det er koselig! c'',) Jeg har 4 søsken, 3 søstre og 1 bror. Jeg er såpass "heldig" at jeg er den eldste i flokken. Liss har ei jente, Lara, og Mina har en gutt, Oliver. Denne gangen var det yngste"mann" (eller kvinne)sin tur, og i dag ble altså Kine mamma til en liten gutt. Theodor skal han hete (eller heter det vel forsåvidt).
En liten keiser som veide 2755g og målte 48 cm! Har ikke fått snakket så mye med Kine enda ettersom hun fortsatt ligger på sykehuset, men alt skal ha gått veldig bra! Og det er godt å høre. Fikk dette bildet, og håper virkelig at det er i orden at jeg legger det ut her! Må jo dele det med dere c'',)
Er han ikke skjønn? Ligner litt på mammaen sin ja.. syns nå det!


Gratulerer til de nybakte foreldrene! Gleder meg til å hilse på!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar