Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, mai 17, 2010

Hurra for Norge!

17ende maaaiiii er vi så gla' iiiiii!
Vel, årets 17 mai feiring er overstått, og jeg må si at dagen gikk smertefritt for seg. Var i utgangspunktet meldt regn, men det slapp vi heldigvis. Barnetog med regntøy er liksom ikke like sjarmerende syns jeg. Men for all del.. hadde gått det også ;-)
Isabella gikk i tog med barnehagen på onsdagen så denne gangen var det Dennis sin tur til å gå.
Etter toget var det en tur på skolen til Dennis der det var leker for ungene med loddsalg og kjøp av is.
Dagen ble avsluttet hos bestemor sammen med resten av Stians familie. Koselig dag!
Det ble tatt mange bilder så må jo vise dere litt fra hele Norges bursdag! ( "For det er Norge som har bursdag assa, mamma!"

Klar for tog.

Hurra!

Ferdig pyntet med plass i magen til is, pølser, is og is!
Bestemor og Isabella. Bunadfine! Venter på toget!

"Vinke til tilskuerne!" Stolt gutt. Ikke så mange år siden han var livredd for å gå!
Adrian sov...Trommer sa du?

Isabella og pappa

Det var satt opp leker for barna. 3 grener bestått= medalje.. Første stopp: Potetløp.. Og det var ikke lett.. Poteten ville jo ikke ligge rolig når den lå på skjea. Rampete potet. Men i mål kom de c',)

Så var det sekkeløp. Trodde kanskje at hun ikke ville klare det på egenhånd.. men hare som hun er, tror jeg ikke det hadde vært noe problem. Spratt opp og ned som bare det!

Siste post på programmet: Slå inn en spiker! Er jo ikke antall slag som betyr noe... spiker'n skal jo tross alt bare NED ;-)

3 prikker for 3 gjennomførte leker.. og sånt blir det premie av c'',)

Litt lei fotografen, men medaljen er med på bildet i allefall..hehe!

Her følges det nøye med på musikken. Liker dette bildet veldig godt!

Hjemme hos bestemor

Nei å nei... enda en is?? ;-)

Sliten etter en tøff dag med mye kos og morro.. her kobles det av med litt tvtitting.


1 kommentar:

  1. Marianne17 mai, 2010

    Der ja...så ikke 17 mai bildene. Blide og fornøyde unger kan jeg se ! Så fine:)Flotte voksne også !

    SvarSlett