Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, mai 31, 2010

Ting tek tid....

Har ikke akkurat sliti meg ut på bloggfronten de siste dagene..eller for å si det som det er..den siste uka..
Vært litt daff for å si det sånn. Har i utgangspunktet ikke skjedd så veldig mye spennende heller.. så sikkert vært like greit..hehe!
Har oppdatert litt på smykkebloggen da.. så ta en titt der ;-) Altså her: Smykkeblogg

Skrev bittelitt om camping sist, og da syns jeg jo i grunnen at jeg må legge med et bilde eller to.. syns ikke du? c'',)

Innom for magefyll

Første middagsglass

Namm...nammmmmmm...

Koser seg hos tante Iren

"Toooose"

Kveldskos

Koser seg på camping..

...og sover på camping

Leke med kameraet mens minsten sover

Goood morgen!

Klar for ny dag c'',)

Jonas (min fetter) synd det er godt med is i varmen.

På armen til oldefar.

Ungene til mormor...og Dennis da, men han var nok på en aldri så liten utflukt akkurat da.

Der var'n c'',)

Dag blir til kveld, og kveld blir til natt!

1 kommentar:

  1. Ååååå så fine bilder, av så fine unger!! Det er nok koselig med camoing ja, skulle gjerne hatt campingvogn eller hytte selv ja!!=) Ha ei fin uke!!=)

    SvarSlett