Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, mai 06, 2010

Adrian 5 mnd

Oih...oih..oih...5 måneder! Ikke for det.. merker jo godt på han at han har blitt større. Holder nakken selv.. kan sitte på fanget ordentlig.. følger med når jeg går ut og inn av rommet osv. Protesterer deretter også da.. gjør jo det. Men må si at han i grunnen er en veldig snill gutt (Håper ikke jeg gjør noe galt i å "si" det høyt..kan fort snu seg mener jeg hehe!) Har tilog med begynt med grøt.. og i dag fikk han smake på moste poteter.. Var ikke mange bitene, men han likte i allefall veldig godt!
Forrige dagen prøvesatt han Tripp Trapp stolen Hege så snilt "donerte bort"! (Jada.. vet at han er for liten.. men måtte prøve.. snart så!) Her fikk han også smake på litt av vår middag... Glad i mat han se'!
Slenger med et bilde av han og storesøster også. Hun er fortsatt like stolt av han.. sjalu ja.. men det er ikke verre enn at det går bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar