Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, mai 23, 2010

På camping!

Sitter i skrivende stund i forteltet på mors campingvogn. Isabella ligger inne og er i ferd med å innta drømmeland mens Adrian allerede sover søtt. Dennis er på kveldens siste sykkelrunde før han også skal hilse på John Blund. Merker at kvelden har kommet. Hører at stemmene i nabovognene er mildere og at lyden av trafikken har blitt mer merkbar nå. Alt roer seg rundt meg her jeg sitter. Fugler som kvitrer og solen som går ned. Har hatt knallvær i dag. Ikke helt sommer enda, men godt og varmt i sola. Ungene storkoser seg her. Ute og leker hele dagen! Kommer innom for litt mat og drikke, plasterlapp, eller rett og slett bare for å fortelle om hva den andre gjør:-) Passer på hverandre..hehe! Bra det. Da føler moder'n at hun får beskjed så fort en pøbler litt;-) Men må jo nesten legge til at de er veldig flinke. Syns ikke det er lenge siden Isabella krabbet bortover plattingen, og nå sykler hun rundt og sjekker litt;-) Ble kjent med ei som var her med besteforeldrene sine. Lekte masse sammen, og sorgen var stor da de dro hjem tidligere i dag. Dennis derimot er litt kulere og henger minst mulig med lillesøster'n:-) Men passe på henne, det gjør han!

7 kommentarer:

  1. Du får campinglivet til å fremstå soim max idyllisk jo;) Fikk lyst på campingferie ejg nå. Så få meg grillen med fleskefilét, go bading og ungene som spilelr badminton bak teltet*mange år frem i tid*

    Ha en strålende dag;)

    SvarSlett
  2. Så koselig...skulle gjerne hatt sånt campingliv, kanskje det blir campingvogn neste=) Har en liten ting til deg inne på bloggen min!!;o)

    SvarSlett
  3. Tiden går, ikke spesielt glad i campingliv sel. Synes alt blir så "rått" og klamt, skjønner du? :o) For unger derimot er det jo et eventyr, hadde campingferie i Sverige i mange år. Gode minner :o)

    Oppdaget smykkebloggen din, og kunne tenkt meg det rosa med sommerfugler, men hvor lang er det?

    Cosi

    SvarSlett
  4. Heisann CosiFanTutta! Koselig at du la deg til! Armbåndet er ca 19,5 cm m låsen. Kan justeres opp med lenken. Kan du ikke sende meg en mail på kintansdesign@hotmail.com så kan vi avtale avtale lengde dersom du ønsker en kortere variant. :-)
    Cathrine

    SvarSlett
  5. Takk skal du ha Linda :-) Koselig!
    Dere får skaffe dere vogn jenter! Her skal det iallefall spares:-) Sniker oss til mamma i mellomtiden (stakkars! Ikke bare bare når jeg og ungene kommer på besøk.. hehe!)
    Er i allefall midt i blinken for ungene!

    SvarSlett
  6. Hei Jenta mi!
    Koser meg masse når dere kommer på besøk. Her trenger du ikke å snike,nei. Nå kommer jo sommeren, varmen og da håper jeg at vi får mange fine dager på camping. Gleder meg. Klem fra en stolt mamma/mormor

    SvarSlett