Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, mai 20, 2010

Solgt sjela si..

På tirsdagen inngikk Dennis en avtale med meg. Avtalen gikk ut på at han skal oppføre seg ordentlig, være snill og høre når ting blir sagt osv...osv.. Er ikke måte på hva han "skrev under på" hehe!
Vel.. grunnen til avtalen var en ny sykkel. Hans gamle henger ikke så veldig sammen lenger for å si det sånn. en brems som ikke funker. Pedaler som henger seg opp osv. De skulle ha besøk av politiet på skolen om onsdagen. Sykkel inpseksjon og opplæring i hvordan man skal forholde seg i trafikken som syklist.
Vel..for å si det sånn.. han hadde ikke fått "sykkellappen" med den gamle.
Planen var at han skulle få ny nå i år, så vi dro til butikken for å se..emh....kjøpe!
Han fant fort ut hvilken han ville ha.. og heldigvis (for meg ) så var det en kampanjevare..så ønsket ble oppfylt!
Han trillet den ut av butikken med strak rygg og med en holdning som tilsa at han følte seg som den heldigste gutten i hele verden c'',)
Vi fant et hjørne på parkeringsplassen hvor det ikke var noen biler, og sykkelen ble testet...og godkjent!



Må legge til at politiet godkjente den også. Han fikk tilogmed et bevis på at han har gjennomført opplæring.
Han fikk sykkelsertifikatet ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar