Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, mai 13, 2010

Maletid

Idag har ungene og jeg malt litt. Syns det er veldig morro at småttisene liker det samme som jeg.. iallefall NOE av det c'',)
Fant noen små treskjeer som jeg kjøpte i fjor. Tanken var egentlig å bruke dem til nissegrøt en jul, men flis i tunga... nei... ble ikke noen suksess.. Så da maler vi i steden. Her gjemt unna noen som det hadde vært gøy å lage små figurer eller noe av. Sist jeg var på Søstrene Grene kjøpte jeg noen plater som er flotte å bruke som bilder. De hoppet av glede og satte i gang fantasien.. og konsentrasjonen..
Bestemt seg for at skjeen skal være svart....

 Det var en god idee tenkte hun og malte den svart...

Med litt svart, hvitt, blått, rødt og gult er de fleste farger innen rekkevidde.

Og fine ble de c'',)  Dennis sine er prikkete, og Isabellas har en "tøtch" rosa.... seff!

2 kommentarer:

  1. Så flinke unger, er godt å være inne å konsentrere seg litt om hobby-ting iblandt!!=)
    Vil bare takke deg så masse for at du alltid legger igjen sånne koselige spor i bloggen min, jeg setter stor pris på det!!=)
    Ønsker dere ei god helg og en fin 17.mai herfra nord!! Og legger ved en god klem!!;o)

    SvarSlett
  2. Takk til deg også Linda. Er ganske flink til å legge til her du også:-) Koselig med tilbakemeldinger. Ser jo at folk har vært her, men gøy med feedback;-) Riktig god 17 mai til dere også! Håper dagen blir fin..is..pølser og det hele:-)

    SvarSlett