Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, mai 02, 2010

Jentetur

Dennis har vært hos pappaen sin i helgen, så her har det "bare" vært Isabella og Adrian som kan kalles barn..(jaja... sånn aldersmessig i allefall..hehe). I går så hadde Isabella og jeg avtalt at vi skulle ta oss en jentetur på shopping. Pappa ble hjemme med lillemann..."for gutter ha'kke lov å være med da assa!"
Det faktum at det var 1 mai i går gikk ikke opp for meg før jeg svingte opp på parkeringsplassen forran senteret og så at døren var stengt! Er det mulig?? Daaahhh..! Sånn går det når en går hjemme om dagen. Dagens dato er liksom det siste som beskymrer meg for å si det sånn! Jaja..Vi kjørte innom en veikro i og med at jeg hadde lovt snuppa at vi skulle kose oss med is. Har jeg sagt det så har jeg sagt det! Også er det jo tross alt IS det er snakk om..hehe! (Liker is veldig godt....*kremt*)

Kose oss med is...
Men lille prinsesse gullhår(kommunebrunt sånn egentlig) var litt skuffet stakkars.. Blir jo ikke den største shoppingturen akkurat.
Men så kom redningen.. SVERIGE! Her bor vi ikke mer enn 40 min unna Töcksfors...  Så vi heiv oss rundt og kjørte dit! I bilen var det Grease soundtrack for alle pengene. Jenta har akkurat fylt 4 år, og virkelig ELSKER filmen Grease. Iallefall sangene! Synger som bare det...masse fine sanger assa...men favoritten er nok "såmmerlåvvin' " c'',)!  "Sandy er søt... og Danny er klok!" Så det så! c'',)


Musikk på full styrke og gauling på høyt nivå. Ekte roadtripp!


Koste oss masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar