Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, mai 13, 2010

Og vinneren ble...

Da er vinneren av Giveawayen trukket.
Jeg brukte Random.org sin side som hjelp.

Av tall mellom 1 og 24 stoppet den på:


"Lodd" nr. 4 ble trukket.....og vinneren ble altså:

Nina-Silje

Gratulerer! c'',)
Da er det bare å velge hvilke av armbåndene du vil ha, så sender jeg det til deg! Morro!


5 kommentarer:

  1. Oh no... glemte å "melde meg på"... Kan jeg fortsatt skylde på ammetåka?

    SvarSlett
  2. Hei du, søren den gikk jeg glipp av :o)
    Kjekt du er misunnelig på stoler og utsikt, jeg er misunnelig på sånne søte, konsentrerte små malere i innlegget under :o)

    Ha en fin, fin helg og god søttende

    Cosi

    SvarSlett
  3. Sånn kan det gå jenter;-) Ikke alt en får vært med på;-) Ja, den utsikten skulle jeg likt å ha. Så knall ut å sitte der:-)

    SvarSlett
  4. Du er jo utrolig dyktig, vinneren var jammen heldig :)

    SvarSlett