Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, mai 02, 2010

Broder Daniel

Nå er det 4 måneder siden min kjære lillebror dro på filmskole i Sør Afrika. 4 lange måneder!
Og ca 7 mnd igjen til han er tilbake... Savner han veldig! Vi er ganske nære søsken vil jeg si, og det er veldig rart å tenke på at han er såååå langt unna! Isabella sa det også litt trist i stad.. Vi satt og tegnet, og plutserlig så hun på meg og sa " Jeg savner onkel Daniel jeg!"  "Hvor lenge kan jeg se han igjen?" Er litt rart å sitte her i mai og si at hun ser han igjen til jul.. Men for en jul det skal bli c'',)
Uansett Daniel.. Håper at du har det fint i Cape Town. Vi savner deg veldig, men venter tålmodig til du kommer tilbake! c'',)
Lang, lang rekke...

Isabella i onkels armer....

...og mamma på onkels fang..hehe! Er noen kilo siden dette da kamerat, men veldig koselig syns jeg! c'',)
Glad i deg "brosjan"! Sees snart!

2 kommentarer:

  1. Er i grunn litt godt å savne noen også, og jeg kan tenke meg jula blir bra når han endelig er hjemme igjen!!=) Så må jeg bare kommentere den dato-tingen fra lørdagen....hahaha...gikk på samme smellen selv, bare at her i huset skulle vi faktisk handle på lørdag....ble matmessig en heller amper helg!!;o) Men skulle gjerne tatt meg en jentetur til Sverige ja!!=)

    SvarSlett
  2. Jada.. gjensynsgleden blir garantert stor :-)
    Godt å høre at det er flere som gikk 5 på om lørdagen! Huff.. vi skulle også handle middag osv.. men Sverigeturen reddet det. Blir dyrt med masse mat på bensinstasjonene..hehe!

    SvarSlett