Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, mai 12, 2010

Shæmping

I helgen var vi på campingbesøk. Planen var en dagstur. Det er jo ikke akkurat sommeren enda, og med grader på natterstid som ligger under null blir det fort kaldt i en "blekkboks". Hadde med meg mine søte små. Turen gikk kjempefint. De oppførte seg fint hele veien.... ca 1 1/2 time uten krangling og store diskusjoner! Kan tro det var noen som gledet seg til å se hvordan det var på campingen! Og det var jo litt koselig da.. å se alle vognene som våknet til liv etter vinterdvalen. Ikke alle som hadde begynt enda, men var faktisk endel som stod å knotet med teltstenger og klargjøring av plassen.
Timene gikk fort og det endte med at vi sov over. Gikk faktisk veldig fint, var heldigvis ikke så kaldt i vogna om natten.
Ungene storkoste seg, og gleder seg til neste gang allerede c'',) Også var det jo Adrians første campingtur... noe sier meg at den gutten kommer til å bli herdet..hehe! Må kjøpe matchende grilldresser til dem alle tre..hehe!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar