Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, juni 09, 2010

Baraparabarara

Isabella fikk smake rabarbra og sukker for første gang i helgen.. Og en ganske ivrig jente ble med og plukket...hentet sukker...ventet mens mor skrelte.. og smakte..
Vel...bildene sier sitt:

Yeah.. Nå skal jeg smake noe godt.. MED sukker til og med..

Smake...

UuuuuUUhhh..

Hva i alle dager var det der??

Hehe..ble ikke mange bitene for å si det sånn c'',)

2 kommentarer:

  1. Rabarbera er jo kjempegodt med sukekr på. Husker jeg og broren min alltid satt på trappa til farmor og farfar med eggeglasset med sukekr i höyeste hugg. Åh, herlige barndom;)

    SvarSlett
  2. Ja...det er jo egentlig veldig godt. Jeg spiste opp min i allefall...hehe!

    SvarSlett