Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, juni 19, 2010

Fotballcup

I dag var det scansiscup hvor 1-5 klassingene fra skolene i nærområdet kunne delta.
Det er et tiltak som er hvert år, men det var Dennis sin første gang nå. Når sant skal sies så har han vel kanskje ikke akkurat den som har den største interessen for en spesiell sport. Vil egentlig ikke dra det så langt som å si at han IKKE har noe interesse, men så veldig hektet er han ikke akkurat. Er ikke med i noen klubb for tiden for å si det sånn. Prøvde en sesong med håndball, men gikk i grunnen litt lei. Jeg har spurt om han vil være med på fotball, men nei.. ikke så lyst til det!
Men, uansett.. da han kom hjem å sa at han ville være med på cupen som skulle være denne helgen så var det grunnen ikke annet å gjøre enn å melde han på c'',)
Så nå har vi vært og heiet på han og resten av laget. Kunne vært litt heldigere med været syns jeg. Regnet og blåste ganske så surt. HALLO.. vi er midt i juni liksom...
Etter tre spennende kamper var det premieutdeling, og skal si det var en som var stolt da han fikk en "pokal"(..som han kaller det).

Kalde tilskuere.

Venter på sin tur på banen.

Passer på i forsvar.

Siste kamp, og solen tittet frem.

Måtte jo sette inn lagbildet.

Stolt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar