Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, juni 07, 2010

Glemt en ting..

Kom til å tenke på at jeg har glemt å fortelle om hvordan det hadde gått med Dennis på skoletur.
Tenker du er spent nå.. og at du har undret veldig?!?! ;-)
Vel... anywhoooo... Han hadde hatt det kjempe fint! Strålte som en sol da jeg hentet han. Var desverre noen av ungene som hadde vært nødt til å reise hjem på kvelden pga omgangssyke. Huff stakkars.. Eller for ikke å snakke om de voksne som var med.. Ute i lavo.. begrenset med vann osv.. og 3 stk med magasjuke. Men selvfølgerlig verst for de som hadde gledet seg til å overnatte, og være med på resten av morroa.
Fikk tatt et par bilder med mobilen..så setter de inn:

Foreldre og søsken stormet opp til bussen så fort motoren var slått av. (Og jeg da...)

Litt sliten, men fornøyd!

3 kommentarer:

  1. Så bra at han har kost seg, er alltid morsomt å dra på tur!!=)

    SvarSlett
  2. :) Tommelen opp for at sönnen din klarte seg gjennom magesjuke;)

    SvarSlett
  3. Ja, virkelig glad for at han slapp unna denne gangen! *kryss i taket* og *bank i bordet*

    SvarSlett