Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, juni 09, 2010

Besøk hos Svigers

Søndag d. 06.06.10 var vi invitert hjem til svigerforeldrene mine på grillmat.
Det takket vi ikke nei til, og angret heller ikke! Koselig med slike små sammenkomster c'',)
Stian kjørte i forveien for å begynne på polering av bilen. Dennis syklet etter for å hjelpe til, mens Isabella og jeg gikk en tur med babyene våre. Ja, for lille Vilde var med. "Ja.. for vi later som om hun er ekte nå assa mamma!" Det ble en litt lang gåtur kan du si.. for Vilde var litt snørrete. Nesen måtte tørkes. Ikke bare det, men hun ville ikke helt slå seg til ro i vognen så mamma Isabella måtte justere litt på puter og dyne underveis.
Bæsja gjorde hun også.. men siden det ikke var noen ekstra bleie med så ble det bare latetissing i steden. Ja, jøss da.. Tok sin tid som du sikkert skjønner, men var veldig koselig der vi trillet.

Vilde og mammaen hennes. (Dette betyr med andre ord at jeg har begynt å venne meg til å være mormor.. men får vente litt med det vel!)

Dennis var godt i gang med polering av bilen.

Bestemor hadde kjøpt et telt som var stas å leke med.

Erter fotografen... "Klarer ikke å ta bilde av meg!"...
(les: Jeg klarte ikke å ta bilde av henne..)

Lillebror på teltbesøk.

Sykkelen må vaskes også..

..og spyles ren for såpe og møkk.

Moi og lillemann.. Klar for fisketur..hehe!
Blitt litt ertet for lua stakkar..
Syns han er fin jeg!

Fikk prøve seg litt med luftpistol.

Gikk som en drøm.. ble noen midt i blinken ja!

Fornøyd liten krabat.

EksosRype..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar