Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, juni 21, 2010

Så ble de gift

Ja...i noe som føles som ti vide og ti laange har vi hørt om Kronprinsesse Victoria og hennes Daniel.
Og du vet.. kan jo ikke la det bli med det..  Må jo ta det opp jeg også. For nå i helgen ble de faktisk gift!
Jupp.. Bryllupet og alt gikk vel etter planen skulle en tro.. Som om jeg har noe som helst peil på hvordan planene var.... Uansett for oss som så på virket det i alle fall som om alt gikk på skinner. Må si at jeg i utgangspunktet hadde tatt til takke med å få se kjolen.. Ja, jenter.. innrømm det.. Er jo DET vi lurer mest på. Men må tilstå at jeg ble litt grepet med av alt sammen! Isabella også.. Var ordentlig prinsesse som giftet seg altså... Ikke Askepott, men en ORDENTLIG prinsesse.. på ordentlig!
*Store øyne*
Har i grunnen alltid hatt sansen for Victoria. Syns hun er så søt.. ikke bare på utsiden, men syns hun virker som en herlig jente/dame. Men litt mer usikker på hennes utkårede.. Men..dersom hun er så oppegående som jeg tror hun er, så er han nok ikke så ille han heller! Men Gud... Fin deg en annen sveis da mann... Do something with that hair! Så et gammelt bilde av han.. ustrigla.. Shorts, T-skjorte og bustete på håret. Så jo nesten litt kjekk ut ;-) Neida.. I don't care! Hun ser jo ganske så lykkelig ut! Strålte jo der hun gikk! Aaahh.. jo..likte talen hans da...
- Jeg elsker deg, Victoria. Jeg er stolt over det vi har sammen. Jeg er så lykkelig over å få være din mann. Jeg skal alltid gjøre det jeg kan for at du skal forbli så lykkelig som du er i dag. Det største er kjærligheten. Jag älsker dig så.

Jojo.. Kjempe søtt.. men altså.. jeg gjentar:
Jeg skal alltid gjøre det jeg kan for at du skal forbli så lykkelig som du er i dag.
Har kanskje hengt meg LITT opp i det, men syns det var litt sånn "Du er heldig som har meg du.. !" Hun er jo selvsagt lykkelig og jeg skjønner jo selvfølgerlig hva han mente med det! Men syns nå han har gjort et litt større Scuuup en det hun har ;-) Jaja.. han klarte seg bra syns jeg! Hadde vært driiiiit nervøs i et vanlig bryllup jeg assa, men han stakkars hadde hele verden å tenke på.. Ikke bare "bruras" bestemødre og resten av familien.

Så som du sikkert har skjønt så har fulgt med litt på den store begivenheten som var i Sverige om lørdagen. (Sånn innimellom fotball VM.. )
Dennis tok tilogmed bilde av tv'n.. så jadda.... her var vi engasjerte kan du si!


Så nå er vi inspirerte og bitt av basillen.. Så nå må du passe deg Stian


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar