Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, juni 30, 2010

Min lille fugl har fløyet..

Eller det vil si.. min lille, STORE gutt har satt seg på flyet til Syden. Rhodos. Rart å tenke på at han er så langt borte. Dennis var en tur til varmere strøk i fjor også, så denne ganger føler jeg med i grunnen litt roligere. Han er sammen med pappaen sin og hans kone så føler jo at han er i trygge hender. Men det er rart med det da.. er jo så langt unna. Også såååå lenge til neste gang jeg får se han. Vel, regner med at han har det ganske så knall der han er. Vet at han skal ringe meg en av dagene, så får vel en liten rapport da c’’,)
Savner han allerede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar