Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, juni 16, 2010

Britt Helen og gulljentene på lunsj

8 juni 2010

Småsnuppene og mammaen deres kom en tur til lunsj på tirsdagen.
Må si jeg beundrer enhver tvillingmamma... GURIMALLA... *av med hatten*.
Nå er snuppene herlige som bare det.. og jeg har ikke akkurat opplevd noe annet enn positiv med to søte små gullene. Men kan bare prøve å tenke meg hvordan det er med to stykker... Det blir jo dobbelt opp av alt.. når den ene klatrer opp..klatrer den andre ned... to som skal mates i samma slengen...skiftes på.. bæres rundt... ja.. nei.. jeg sier bare "Bra jobba jenter!"  Bra jobba Britt Helen!!
Veldig synd at disse smårollingene skal flytte herfra snart... snufs.. !

Britt Helen, Eline og Olivia ( Arrester meg om jeg tar feil B-H)

Adrian utforsker ALT med munnen om dagen! "Spiiiiiiiise opp!"

Hehe...luringen.. noe Dennis syns var ganske så kult!

"Eline... Hva gjør du?"

MmmmMMmmm.... Rundstykke!

Olivia måtte selvfølgerlig også få! Namme...namme!

Og da moder'n måtte finne støvsugeren etter et ganske så sjarmerende "rundstykkerundtistuaspising" tok Dennis storebrorrollen på alvor og matet lillemann. Flinke gutten til mamma det!
Og ganske så stolte gutten også. Første gang han har gitt flaske helt på egenhånd c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar