Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, juni 16, 2010

Besøk av mamma

7 juni 2010
Mandag ettermiddag kom mamma på middag. Koselig med besøk som alltid.
Må si det er godt å bo litt nærmere Oslo, enn hva jeg gjorde tidligere. Har et godt forhold til min mamma, noe jeg er veldig glad for, og det er godt å ha henne innen rekkevidde ;-)

Gliiiiis

Gutten til mormor det se'!

Her skal det øves på å ligge på magen.. Se.. mormor vipper nesten over..hehe!

Da jeg så dette bildet kom jeg til å tenke på en statue som står på stedet jeg har vokst opp. Den er basert på eventyret "Bymusikantene fra Bremen" av Brødrene Grimm. Eventyret handler om et esel, en hund, en katt og en hane som alle har fått beskjed om at de ikke lenger duger i sine oppgaver og som slår seg sammen. På vei mot byen treffer de på noen røvere, og for å skremme bort disse klatrer de opp på ryggen til hverandre, eselet nederst og hanen på toppen, og hyler i kor. Vel.. Adrian får være hanen som ikke har kommet seg på toppen enda... eller...vel.. det vil si at jeg er hunden, og Isabella katt.. og mamma... du er eselet du da..hehe! c'',) Vel, en ting er sikkert.. De gærne har det godt! c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar