Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, juni 16, 2010

Helgen 11-13 juni 2010

Isabella, Adrian og jeg tok oss en tur på camping. Dennis var ikke hjemme den helgen, så han får ta det igjen ... Noe sier meg at muligheten kommer senere i sommer..hehe! ;-)
På lørdagen tok jeg med med Adrian til Rjukan for å besøke min søster og ganske så ferske nevø. Turen gikk også innom min kjære farmor. Koselig å hilse på alle sammen igjen. Var spesielt kos å hilse på Kine og småtten.. Lenge siden sist jeg så henne. Vi har begge vært igjennom svangerskap nå den siste tiden, og ikke bare bare å dra så langt høygravid eller med en liten baby. Men nå fikk jeg dratt, og det var kjempe kos.
Theodor var jo bare såååå liten! Hjelp! Søt liten kreasjon som etterhvert kommer til å sjarmere jentene i senk tenker jeg! ;-) Adrian var plutselig ikke baby lenger :-) Er vel forsåvidt ikke det lenger... Blitt fort stor syns jeg.

RJUKAN
På fanget til oldemor

..og på fanget til min kusine Anette.

Så var det tante Kines tur til å få besøk... men utrolig nok ble lillemann veldig opptatt av "matvogna" han ble satt forran. MmmmmMMM mmm MELK! Må ha luktet, for hans kroppspråk var ganske tydelig!

Og selvfølgelig snurt da han ikke fikk noe! Dakkar!

Like blid alikevell c'',)

Adrian slo ganske heftig rundt seg i et tappert forsøk på å få leke med sin nye kompis så måtte legge guttene ganske langt fra hverandre :-)

6 mnds forskjell syns ganske godt vil jeg si c'',)

Lille Theo var veldig sulten da vi var der så fikk desverre ikke tatt så mange bilder, men neste gang...DA skal tante knips mer ;-)

CAMPING
Gutten til mormor

Mammas søstre...tante Ann..

...og tante Bibbi.

Bibbi's datter Benedicte (Tok ikke shampooooo bildet da, B.. Ganske snill ;-)

Tante Iren og lillemann.

Grillmat.. Legg merke til rødvinen... første på hundre år... MINST!*Hikk*

Prinsessefrokost. Alle små divaer spiser brunost! ;-)

Benedicte og sjarmøren.


God jenta til mamma er sliten.

5 kommentarer:

  1. Benedicte17 juni, 2010

    Haha, så snill du var :-)

    SvarSlett
  2. Heisann.. :) det var jo mange fine bilder. Skal si du var snill som ikke la ut shampoooo bilde av ho.. hehe.. det var jo litt tøft da, skulle kanskje hatt det med.. hi hi..
    klem Bibbi

    SvarSlett
  3. Benedicte17 juni, 2010

    Mamma da, nå som ho endelig er snill (legg merke til endelig,neida,haha) så prøver du å overtale ho til å være slem ? :-O

    SvarSlett
  4. Hehe..ja.. bildet er ikke så ille da.. syns det er litt fint.. Kanskje jeg skulle lagt det ut... Hmmm... Hva syns dere andre? c'',)

    SvarSlett
  5. jaaaa syns e.. :)

    SvarSlett