Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, juni 17, 2010

Besøk hos besteforeldre

Stian har ferie om dagen så vi benyttet anledningen til å ta oss et aldri så lite lunsjbesøk hos svigers. Kan liksom være litt greit at Adrian får vært med dit uten de to andre noen ganger også. Spesielt Isabella.. Hun har en tendens til å stjele showet.. Dytte litt bort osv. Er med andre ord litt sjalu, men det begynner å hjelpe syns jeg. Hun er vant til å være minstemann (kremt..jente), så overgangen har vært litt rar. Må jo si at det stort sett går veldig bra. Hun er en stolt storesøster som mer enn gjerne vil hjelpe til, men kan forståelig nok ha litt problemer med å vite hvor grensen går.
Hva hun KAN gjøre og hva hun IKKE kan gjøre!
Uansett..mandag 14 juni var Stian, Adrian og jeg på besøk hos Stians foreldre.

Heller ikke de slipper unna fotografen ;-)

Mmmm.. maaat

Ser på bilder sammen med bestemor

Noen ganske så fine bilder også...hehe.

På fanget til bestefar.

*******

Litt oppstilt, men ville prøve å ta noen "ordentlige" bilder.. så da var det bare å posere:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar