Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, juni 03, 2010

På lavotur!

I går dro Dennis på tur med klassen. Destinasjon Elverum med høydepunkter som besøk i skogsmuseet og for å toppe det hele: Overnatting i lavo.
Kan tro min lille mann gledet seg stort til å dra. Med sekk pakken full av alt mulig slags skift, flere matpakker, 3 flasker med drikke, godteri til kvelden og liggeunderlag var han klar som et egg!
Stakkars.. Da han fikk sekken på ryggen og soveposen under armen så det ut til at han ikke skulle hjem på en stund. Men fikk en liten ahaopplevelse på at lillemann begynner å bli stor... på tross av at det så ut som om sekken skulle sluke han da han hadde den på ryggen. Liggeunderlager på toppen stakk over hodet hans blandt annet..hehe! Litt rart var det å stå der og vinke mens bussen kjørte avgårde, men vet jo at han har det bra. Blir spennende å høre hvordan det har gått da han kommer hjem i ettermiddag.

Vi andre som var igjen hjemme dro en tur til mine svigerforeldre for å hilse på.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar