Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, desember 03, 2006





1 advent!!










Det gjenstår fortsatt å få hengt opp stjerner og finne frem lysestaken, men.. det kommer, det kommer!
Pleier vanligvis å stå klar natt til 1 advent med esken, men.. hehe.. nåja.. ikke så ille, men dette er nok den første julen jeg ikke har hengt opp noen stjerne.
Men vil ikke enda.. ikke før alt er ferdig her.
Blir jo ikke noe koselig uansett.. i allefall ikke sånn som det ser ut her... !!
NEI.. skal bli godt å sette seg ned, og se resultatet!!
Maser mye om det..jeg vet.. men henger over meg dette nå altså...husj, pysj.. unna med det!



Vært og handlet litt julegaver i dag, og det er jo godt å få unna :-)
Begynner å hjelpe nå!
Vært nødt til å kutte ut noen i år.. men vi er jo så sinnsykt mange.. og enda blir vi stadig flere!
Nei.. før eller senere må man liksom stoppe et sted!
Blir jo ferre gaver på meg også da... og jeg elsker gaver.. virkelig!!
Blir aldri for gammel til sommerfugler i magen under middagen.. hehe!
Nei.. koselig med jul assa.. mangler bare julefølelsen.. Syns 1 advent kom kastet på i år!
Satser på at julestemningen kommer etter å ha hengt opp litt "julestæsj"!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar