Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, desember 30, 2006

Besøk av Frode!

I går var en kamerat av Stian på besøk, og det var veldig koselig!
Jeg lagde pizza til oss.. ikke julemat...viktig.. viktig... LITT lei det nå kanskje?? hehe!
Gutta koste seg med Gløgg og "noeattåt", mens jeg tok en liten Bailyes... eller to! c'',)
Isabella var jo hjemme så det stoppet med det, men koselig læll!

Nåja... hvis du ser bort ifra at gutta knuuuuuste meg i Buzz da...
Kan ikke skjønne det.. må da være noe galt med den "trykkeren" som jeg hadde... virket liksom ikke like bra *blunk, blunk*
Nei... revansj sier jeg bare!

Åh..ja.. vet hva det er.. har sinnsykt tannpine... å Herregud!! *klage, klage*
Neida, men joda... har skikkelig vondt om dagen.. det er den jæ... visdomstanna!!

Kommer for sikkerhetsskyld på "tvers" den... ikke den lureste tanna kanskje.. og TAKK sier jeg!!


Tannlegeskrekken min hjelper jo ikke akkurat heller.. natt til i går så lå jeg og mannet meg opp til å ringe tannlegekontoret på morningen... men da morgentimene kom så var det et enormt håp om at det ville gå over av seg selv....


Og gjorde det det?


Vel... ærlig talt... dette er en høytid hvor en tror på at Jesus ble født... julenissen... alver... reinsdyr som kan fly.... så ja.. hvorfor skulle ikke jeg få lov til å tro på at smertene kom til å gå over?!?MEEEEN.... blitt bare verre gitt.. skulle nok gapt i speilet litt tidligere for å få sett at tanna... jo.. den skal gjerne igjennom kjeven!!

Men, men.. Kan jo si at det er bare å "bite tenna sammen", men selv det gjør vondt..hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar