Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, desember 08, 2006

Fredag..



Skal på møte hos Manpower i dag, kjøre Dennis halvveis til Oslo, og ellers ikke gjøre stort.
Eller jo... må kanskje finne denne jula alle snakker om..hehe!
Og lage god mat til my darling and me.... kose, kose!!

I morgen tenkte jeg at jeg skulle hente mamma og Iren på Gardemoen... syns de har vært borte lenge nok nå.. hehe!!
Men skjønner dem godt da.. være her i shiiit været eller på et sted som dette:

Kanskje ikke et sååå altfor vanskelig valg nei!! Men tror nok at damene begynner å bli forsynt nå!
Er rart med det.. 1 uke er akkurat litt for lite, mens 14 dager er akkurat litt for mye!!!
Meeeeen.. skulle nå gjerne tatt en 14-dagers jeg..hehe!
Blir nok masse historier fra bertene når de kommer... morro!

Håper de har kost seg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar